Notícia

Agraïment per la vostra participació al projecte FICAC 2025 a la Segarra

25 de novembre de 2025

A Guissona, el 7 de setembre, hi van participar Sebas (University of Girona – UdG, International Relations, Geopolitics of Media, African Studies; Director del Power, Mass Media & Global Cultures Research Group – POMAC), la Regidora de Benestar de l’Ajuntament de Guissona i la coordinadora de la Taula de Cohesió i de l’Àrea de Vila i d’Atenció a les Persones, la Vicepresidenta del Consell Comarcal de la Segarra i de Cultura, també hi va ser present el President de l’Associació Senegalesa de Guissona.

A Sant Guim de Freixenet, el dia 17 d’octubre hi van assistir l’Alcalde, President de l’Associació Senegalesa de Cervera i diversos regidors.

Finalment, a Cervera, el dia 20 de novembre  hi va participar la Vicepresidenta del Consell Comarcal de la Segarra i de Cultura, President de l’Associació Senegalesa de Cervera  així com el President del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.

Hem creat aquesta xarxa per unificar i consolidar aquest projecte, amb l’objectiu de reforçar la cultura, la inclusió i la diversitat a la Segarra.
Espero que hàgiu gaudit molt de l’experiència.
Volem donar les gràcies a tot el vostre equip pel suport i la col·laboració.

Fins a la pròxima!

Altres notícies

23 d'octubre de 2026

L’alumnat de l’escola l’Estel de Sant Guim de Freixenet visita el Consell Comarcal de la Segarra.

22 d'octubre de 2026

El Consell d’Alcaldes de la Segarra aborda el Pla Estratègic comarcal, el protocol contra les violències masclistes i les tarifes d’aigua en alta

20 d'octubre de 2026

El Consell Comarcal de la Segarra i la Diputació de Lleida aborden els reptes del turisme comarcal

Logotip del Consell Comarcal de la Segarra

Entitats

Ens locals

Ciutadania