DIMARTS 19 DESEMBRE 2023
El Consell Comarcal de la Segarra celebra aquest dimecres el Ple Ordinari del mes de desembre, en què està previst debatre i portar a l’aprovació el pressupost, la plantilla de personal i les bases d’execució per a l’exercici 2024, entre altres punts.
La sessió, que tindrà lloc a les 19.00 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Guissona, també servirà previsiblement per aprovar la Resolució del contracte de serveis del Centre de desenvolupament infantil i atenció precoç (CDIAP), així com el Pla anual de contractació 2024 del Consell Comarcal i dels seus ens dependents, i la revisió del Pla d’Assistència i Suport als municipis en matèria de protecció civil. Així mateix, està previst donar llum verda a un conveni amb l’Agència d’Habitatge de Catalunya per a la gestió de l’oficina local d’habitatge.
Consell d’Alcaldies previ al Ple
Prèviament al plenari, la mateixa Sala de Plens del consistori guissonenc acollirà, a les 17.30 hores, el Consell d’Alcaldies, que servirà per debatre el pressupost comarcal per a l’exercici 2024, el Pla anual de contractació del Consell Comarcal i de la Gestió d’Aigües de la Segarra (GAS), i la revisió del Pla d’Assistència i suport als municipis en matèria de protecció civil.



