Notícia

Vestim Segarra genera una nova proposta col·lectiva a través d’una sessió de moda

18 de juny de 2021

DIVENDRES 18 JUNY 2021

A causa de la Covid-19, l’any passat l’Associació de Dissenyadors de Moda i Complements de la Segarra desestimava la possibilitat de realitzar el seu festival anual. Una proposta que des del 2017 s’havia anat desenvolupant a mans de diverses dissenyadores de la zona, juntament amb el suport del Consell Comarcal de la Segarra.
Actualment l’Associació disposa de 10 dissenyadores de diferents parts de l’Oest de Catalunya. Algunes d’elles ara s’ajunten per aportar un nou format que els permeti presentar les seves col·leccions de temporada i mostrar les seves marques al públic.
Les seves obres són de km0 amb una base sostenible. Advoquen per una compra conscient que respecti el medi i les persones.
Es tracta de: 4 joies (joieria d’autor), Oncredule (sabates artesanals), Marta Huerta (moda femenina local), Mireia Rius (complements artesanals), Marina Codina (festa i núvia) i Gemma Oriol (moda femenina sostenible).
Han unit les seves peces per formar diversos conjunts en format editorial; fotografiats per Georgina Puig i estilitzats per la perruquera Mònica Llanes (perruqueria Perr-tu) i la maquilladora Rosa Maria López.
La sessió se situa a Pleta de les Pallargues, seguint amb la línia del foment al paisatge segarrenc.

S’adjunta una imatge de mostra i es recomana visitar-les a les seves xarxes:
@vestimsegarra
@quatrejoies (Anna Garcia, Mireia Iblau i Carles D. Molins)
@oncredule (Olga Valls)
@martahuertadesigner (Marta Huerta)
@mireia.rius (Mireia Rius)
@marinacodina.atelier (Marina Codina)
@gemmaorioldesigns (Gemma Oriol)
Informació i imatge aportat per l’Associació de Dissenyadors de Moda i Complements de la Segarra (Vestim Segarra).

Altres notícies

9 d'octubre de 2026

El president del Consell Comarcal, Ramon Augé, acompanyat de les vicepresidentes, Anna Rius i Imma Secanell, participen en la 1a trobada LleidaDigital a Guissona

9 d'octubre de 2026

La Cerverina d’Energia Local, premi Reeixim de l’Oest com a comunitat energètica cooperativa, amb la consellera comarcal Anna Rius a l’acte de lliurament dels guardons

9 d'octubre de 2026

El President del Consell Comarcal, Ramon Augé, participa en la presentació del Festival SegaMots

Logotip del Consell Comarcal de la Segarra

Entitats

Ens locals

Ciutadania